Medewerker verkoop binnendienst Nederland

Beste kandidaat, luister goed. Score, de pioniers in zitoplossingen, zoekt jou. Ja, jij daar met je mbo+-diploma en je uitstekende contactuele eigenschappen. We willen geen gewone medewerker verkoop binnendienst. We willen een klantgerichte professional, een commerciële duizendpoot, een kwaliteitsbewuste teamspeler. Ben jij klaar om onze klanten te verbluffen en onze service naar nieuwe hoogten te tillen? Solliciteer nu!

Een voorbeeld van hoe jouw werkdag eruit kan zien bij Score

08:30 uur - De start van de dag

Je begint je dag met een kop koffie en het doornemen van je e-mails. Je scant op urgente berichten en stelt je prioriteiten vast. Welke klantvragen verdienen vandaag jouw aandacht?

09:30 uur - Advies en informatie

Je neemt telefonisch contact op met een klant die vragen heeft over de aanschaf van onze Score-producten. Met jouw kennis en klantgerichte aanpak weet je de klant te overtuigen en te adviseren.

11:00 uur - Offertes en ordertrajecten

Je stelt zelfstandig of in afstemming met de dealermanager offertes op. Vervolgens verzorg je de administratieve afhandeling hiervan en volgt deze op. Jouw oog voor detail zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.

13:00 uur - Klantvragen en service

Tussen de afspraken door beantwoord je vragen rondom orders en leveringen. Je verzorgt de service- en klachtenafhandeling met een glimlach, want klanttevredenheid staat bij jou voorop.

15:30 uur - Samenwerking en overleg

Je hebt een overleg met de logistieke afdeling om klant- en order gerelateerde zaken af te stemmen. Dankzij jouw organisatorische talenten en flexibiliteit loopt alles soepel.

17:00 uur - De finishing touch

Je werkt de laatste administratieve taken af, bewaakt retourzendingen en proefplaatsingen en legt klantinformatie vast in ons CRM-systeem. Met een tevreden gevoel sluit je je werkdag af.

Jouw taken

  • Advies en informatie verstrekken aan klanten over Score-producten, zowel telefonisch als in de showroom.
  • Zelfstandig verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van het ordertraject.
  • Beantwoorden van klantvragen rondom orders en leveringen.
  • Opstellen en opvolgen van offertes in samenwerking met de accountmanager.
  • Klantenservice en klachtenafhandeling.
  • Inbound en outbound klantgesprekken voeren.
  • Ondersteuning bij verkoop- en marketingacties.
  • Relatiebeheer over een toegewezen rayon samen met de accountmanager.
  • Interne afstemming van klant- en orde gerelateerde zaken met andere afdelingen.
  • Vastlegging van klantinformatie en klantafspraken in CRM.
  • Deelname aan projectteams.
  • Werken volgens de procedures en instructies van het kwaliteitshandboek.

Over Score

Wij zijn Score, een team van zo’n zestig gedreven professionals. Onze thuisbasis? Een werkplek in ons pand in Tolbert, Groningen. Wat we daar doen? Hoogwaardige zitoplossingen ontwikkelen en produceren. Ergonomie en praktische oplossingen staan centraal. We willen het leven van mensen met zittende beroepen aangenamer maken. En dat begint bij onze producten én ons team. Noordelijke nuchterheid is ons handelsmerk. Eerlijkheid, transparantie en betrouwbaarheid zijn onze kernwaarden. Als experts in seating weten we wat werkt. En we blijven innoveren, want stilzitten is geen optie!

Wat breng jij mee?

  • Een mbo+-diploma, bij voorkeur in een commerciële richting.
  • 1 tot 2 jaar relevante werkervaring.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Klantgerichtheid, samenwerken, een commerciële instelling, accuratesse, flexibiliteit, kwaliteitsgerichtheid en organisatorisch talent.
  • Goede contactuele eigenschappen en zelfstandigheid.

Wat krijg je van ons?

  • Een dynamisch team van ongeveer 60 collega’s.
  • Een contract voor bepaalde tijd (in 1e instantie gaat het om een tijdelijke functie).
  • Een werkplek in ons pand in Tolbert, Groningen.
  • Goede koffie, geniale teamuitjes en een positieve werkomgeving.
  • Een salaris, volgens CAO Metaal en Techniek tussen de € 2.678 en € 3.123.
  • Een pensioenregeling, winstdelingsregeling en reiskostenvergoeding.
  • Trainingen en opleidingsmogelijkheden om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen.

Interesse?

Voel jij je aangesproken door deze functie en ben je enthousiast om ons team te versterken? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar hr@scoreseating.com t.a.v. Jannine Schuitema Medewerker HR. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Stefan Sijbom, Commercial manager via 0594 55 40 00. Succes en wie weet tot snel!

 

Of solliciteer direct via onderstaand formulier.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.